Beschikbare nieuwsberichten: 4

30 januari 2018

Artine de Jonge en Nur Nurmohamed nieuwe leden Raad van Toezicht Dianet

Samenvatting
Per 1 januari 2018 zijn drs. A.H. (Artine) de Jonge (1973) en drs. R.N (Nur) Nurmohamed RA (1966) toegetreden tot de Raad van Toezicht van Dianet.
10 januari 2018

Ronald Schmidt nieuwe voorzitter Raad van Toezicht

Samenvatting
Per 1 januari 2018 is drs. R. (Ronald) Schmidt (1970) benoemd tot voorzitter van de Raad van Toezicht van Dianet. Hij volgt daarmee prof. dr. R.H.J.M. Gradus (1962) op. Schmidt was al lid van de Raad van Toezicht van het expertisecentrum voor dialysezorg.
Vijfduizendste hemodialyse Toine Smits
11 februari 2015

Toine Smits voert vijfduizendste hemodialyse uit

Samenvatting
Toine Smits (53) uit Uden, patiënt bij Dianet, deed afgelopen weekend zijn vijfduizendste hemodialyse. Smits dialyseert sinds 2000 thuis. Zijn vrouw Ria is zijn dialyse-partner. Smits dialyseert ’s nachts en noemt zijn vijfduizendste dialyse een mijlpaal. “Ik voel mij zo goed nu dat ik niet meer op de wachtlijst voor een nieuwe nier sta.”
14 januari 2015

Ronald Schmidt nieuw lid Raad van Toezicht

Samenvatting
Per 1 januari 2015 is drs. Ronald Schmidt (1970) toegetreden tot de Raad van Toezicht van Dianet, het kennis- en expertisecentrum op het gebied van dialyse. Schmidt is sinds 2012 Directeur Verpleging en Verzorging bij Cordaan. Hij heeft een achtergrond in de ouderenzorg en begon zijn carrière als verpleeghuisarts bij de Stichting Sint Jacob.